Chiara Ottolenghi
Ruolo
Dottorando
Dottorato, Ciclo
Lo sviluppo e il benessere dell'individuo e delle organizzazioni - XXXVI ciclo
Tutor
Prof. Gennaro Iasevoli
Chiara Ottolenghi
Contatti
c.ottolenghi@lumsa.itTutte le pubblicazioni
Ottolenghi C,D'Amico; Iasevoli; Ottolenghi (2024). When personalization hangs out with customer loyalty: a bibliometric analysis. IMTC-Venice 18-20 January 2024-23rd International Marketing Trends Congress.
Piccioni, N., Nosi, C., Ottolenghi, C., Nevi, G. (2023). COVID-19 and the digitization of business events: how the health crisis accelerated ethical issues. International Journal of Event and Festival Management.. International Journal of Event and Festival Management, , DOI: 10.1108/IJEFM-04-2022-0026
Ottolenghi, C., Iasevoli, G. (2023). Generation Z is really interested in the personalization of LP rewards? An explorative study in advanced services.
Ottolenghi C,Ottolenghi, C. (2023). Human Resource Management Shaped In A Platform: A Literature Review. Sinergie Italian Journal of Management, vol. 41(Sept-Dec), p.193 - 213 , DOI: DOI 10.7433/s122.2023.09
Ottolenghi; Iasevoli (2023). Is Generation Z interested in Loyalty programs' rewards? An explorative study. L'aziendalismo crea valoreIl ruolo dell'accademia nelle sfide della società, dell'economia e delle istituzioni.. , ISBN: 978-88-947839-2-6
Ottolenghi C,D'Amico, S., Ottolenghi, C., Iasevoli, G. (2023). Packaging personalization in the Food industry: an analysis ofmotivations, attitudes, and methods. 22nd International Marketing Trends Conference. , ISBN: 978-2-490372-16-4
Mostra tutte
Contenuto pubblicato il
13 marzo 2023 - 16:03
Ultima modifica il
02 novembre 2023 - 16:11
invia a...