Chiara Ottolenghi
Ruolo
Dottore di ricerca
Dottorato, Ciclo
Lo sviluppo e il benessere dell'individuo e delle organizzazioni - XXXVI ciclo
Tutor
Prof. Gennaro Iasevoli
Chiara Ottolenghi

Contatti
c.ottolenghi@lumsa.itTutte le pubblicazioni
Ottolenghi, C., Iasevoli, G. (2025). Exploring the Characteristics of e-HRM Platforms: a Qualitative Study of Perceived Benefits in Italian SMEs Order a copy of this article. International Journal of Human Resources Development and Management, , DOI: 10.1504/IJHRDM.2025.10072303
Ottolenghi, C. (2025). The Successful Match? Aligning Suppliers and Customers Key Success Factors in HR Platforms Management. Account and Financial Management Journal , vol. 10(3), 3530-3542, , DOI: https://doi.org/10.47191/afmj/v10i3.05
Ottolenghi, D'Amico, Iasevoli, Maggiore (2024). Intelligenza artificiale e personalizzazione come nuovo paradigma della customer experience: una systematic literature review.
Ottolenghi C,Ottolenghi; D'Amico; Iasevoli (2024). Packaging customization in the Italian food industry. When is it really worth it?. British Food Journal, vol. 126, 7, p.2646 - 2667 , DOI: https://doi.org/10.1108/BFJ-02-2023-0131
Cammarota, Ottolenghi, Cinti, Sabatini (2024). Sustainable Customer Relationships Management:A Conceptual Framework for Integrating CRM andSustainability. Micro & Macro Marketing, , DOI: 10.1431/114941
Ottolenghi C,D'Amico; Iasevoli; Ottolenghi (2024). When personalization hangs out with customer loyalty: a bibliometric analysis. IMTC-Venice 18-20 January 2024-23rd International Marketing Trends Congress.
Mostra tutte
Contenuto pubblicato il
13 marzo 2023 - 16:03
Ultima modifica il
29 maggio 2025 - 09:05
invia a...
