Chiara Ottolenghi
Ruolo
Dottore di ricerca
Dottorato, Ciclo
Lo sviluppo e il benessere dell'individuo e delle organizzazioni - XXXVI ciclo
Tutor
Prof. Gennaro Iasevoli
Chiara Ottolenghi
Contatti
c.ottolenghi@lumsa.itTutte le pubblicazioni
Ottolenghi, C., Iasevoli, G. (2025). Exploring the Characteristics of e-HRM Platforms: a Qualitative Study of Perceived Benefits in Italian SMEs Order a copy of this article. International Journal of Human Resources Development and Management, , DOI: 10.1504/IJHRDM.2025.10072303
Personalization Unboxed: A Framework for Strategic Application (2025). Ottolenghi, C.; Iasevoli, G.. SIM Conference,
Ottolenghi, C. (2025). The Successful Match? Aligning Suppliers and Customers Key Success Factors in HR Platforms Management. Account and Financial Management Journal , vol. 10(3), 3530-3542, , DOI: https://doi.org/10.47191/afmj/v10i3.05
Ottolenghi C,Ottolenghi, D'Amico, Iasevoli, Maggiore (2024). Intelligenza artificiale e personalizzazione come nuovo paradigma della customer experience: una systematic literature review. "Brands and Purpose in a changing era". XXI^ SIM Conference Milano, 17-19 ottobre 2024, , ISBN: 978-88-947829-1-2
Ottolenghi C,Ottolenghi; D'Amico; Iasevoli (2024). Packaging customization in the Italian food industry. When is it really worth it?. British Food Journal, vol. 126, 7, p.2646 - 2667 , DOI: https://doi.org/10.1108/BFJ-02-2023-0131
Cammarota, Ottolenghi, Cinti, Sabatini (2024). Sustainable Customer Relationships Management:A Conceptual Framework for Integrating CRM andSustainability. Micro & Macro Marketing, , DOI: 10.1431/114941
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Contenuto pubblicato il
13 marzo 2023 - 16:03
Ultima modifica il
29 maggio 2025 - 09:05
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