Luca Corinaldesi
Curriculum Innovazione e sviluppo nelle organizzazioni
Ruolo
Dottorando
Dottorato, Ciclo
Innovazione, sviluppo e benessere per l’individuo e le organizzazioni - XXXVIII ciclo
Tutor
Prof.ssa Costanza Nosi
Luca Corinaldesi
Contatti
l.corinaldesi.dottorati@lumsa.itTutte le pubblicazioni
Boncompagni A.; Coppola D.; Corinaldesi L.; Bocchini M. (2025). Beyond neophobia: an integrative model of psychological factors influencing 3dpf acceptance . SIM Track Technology and Innovation Marketing. :SIM CONFERENCE 2025 : The Marketing-Innovation Nexus. Past Insights for Future Challenges,
Nosi C., Corinaldesi L., Piccioni N.; (2025). Exploring user profiles for deadbot adoption: a cluster-based analysis. SIM Track Technology and Innovation Marketing. :SIM CONFERENCE 2025 : The Marketing-Innovation Nexus. Past Insights for Future Challenges,
Corinaldesi L (2025). Phygital: a systematic literature review. Italian Journal of Marketing, , DOI: 10.1007/s43039-025-00122-0
Corinaldesi L.; Nosi C.; Piccioni N.; (2025). The phygital customer experience in wellness settings: a qualitative analysis. SIM Track Technology and Innovation Marketing. :SIM CONFERENCE 2025 : The Marketing-Innovation Nexus. Past Insights for Future Challenges,
Corinaldesi L (2024). Phygital Wellness: A qualitative analysis . SIM Track Srvices Marketing. :Sim Conference 2024 "Brands and Purpose in a changing era", , ISBN: 978-88-947829-1-2
Corinaldesi L.; Iasevoli G.; Ottolenghi C.; (2024). The right kiosk across different generations! A quantitative study in the retailing food sector. SIMA - Track Retailing and Service Management. , DOI: 10.7433/SRECP.SP.2024.01
Mostra tutte
Contenuto pubblicato il
13 marzo 2023 - 16:03
Ultima modifica il
19 dicembre 2023 - 18:12
invia a...

